dimarts, 15 de juliol del 2014

Portem a la nina a la platja?



Pensar que tan sols fa cinc mesos, no sabia ni enfilar l'agulla en una màquina de cosir.... doncs, sí. El meu estil l'he de perfeccionar moltíiiissim, però com em va dir la modista que em va iniciar, Marta Gros d'"Elabora", s'han de fer molts quilòmetres per saber cosir bé a màquina i jo tan sols he arribat a la primera benzinera.
Per a fer molts quilòmetres i fer-los amens, a part de fer arranjaments típics com tapar forats a texans, escurçar i estrènyer, faig petites curiositats i utensilis personals.

I avui començo el meu primer bloc amb la meva última creació, espero que agradi:


Es tracta d'una mena de monederet de roba amb butxaquetes, botons i abaloris varis, que fan d'escenari ideal per a un dia de platja amb una o vàries nines.

Tancat fa uns 10x10cms i obert un A4. Ideal per a portar al bolso i treure en dinars a restaurants, botigues, ... perquè, en aquest cas, la nena pugui jugar.


He utilitzat robes reciclades i d'altres comprades, sempre buscant que fossin de colors, textures (la de la sorra és una mena de cànem) i estampats relacionats al que et pots trobar en una platja.

En la part inferior de la cara interior (platja) he cosit butxaquetes a on la nena podrà endreçar la nina/es amb els seus complements com ara la tovallola.

En el dors (platja tancada) hi ha una butxaqueta.
El dissabte passat em van convidar al bateig de la Júlia, i, aquest va ser el meu regal. Espero que passi molt bones estones jugant a imaginant-se que està a la platja amb la seva amigueta. Al meu fill de 15 mesos li agrada sobretot el botó gros que he cosit a l'exterior per a tancar-ho.

Regal de doble utilitat, perquè aquesta joguina, quan la nena sigui gran, ho podrà continuar fent-la servir per a endreçar les seves targetes, el seu maquillatge, ....

4 comentaris:

  1. Hola que tal !!!
    Es molt xulo i te una utilitat de llarga durada.
    Petonets :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!
      La veritat és que estic molt il·lusionada en tot el món nou de la costura ;P

      Elimina
  2. Anims el blog pinta molt be i els inicis a la costura també !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta setmana aniré a un taller en el que faré una motxilla, a veure si, en mica en mica, puc anar fent créixer el bloc =)

      Arreveure, wapa!!!!

      Elimina